Hírek

Elérhetőségek

Az Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsa pályázatot ír ki a „Reménysugár” Fogyatékosok Napközi Otthona intézményvezetői munkakörének betöltésére

Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társulás

2370 Dabas, Szent István tér 1/b.  - Tel.: 06 29 561-279

Pályázati Kiírás

Az Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társulás Társulási Tanácsa a „Reménysugár” Fogyatékosok Napközi Otthona intézményvezetői feladatainak ellátására pályázatot ír ki a következő tartalommal:

Az Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társulás a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a „Reménysugár” Fogyatékosok Napközi Otthona intézményvezető (magasabb vezető) munkakör betöltésére. 

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): 

A Fogyatékosok Napközi Otthona Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában és Szakmai Programjában foglalt tevékenységi körbe tartozó feladatok vezetői ellátása, irányítása, ellenőrzése, az intézmény szakszerű, törvényes, költséghatékony működtetése, az intézmény szolgáltatásainak jogszabályi feltételek szerinti biztosítása. Az intézményvezető az intézmény egyszemélyi felelős vezetője. Feladata az intézmény zavartalan működésének, színvonalas szakmai munkájának szervezése, valamint munkáltatói jogkört gyakorol a foglalkoztatott közalkalmazottak felett. 

 

Betöltendő állás szakmacsoportja: szociális és gyámügy

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Egyéb

Betöltendő állás jogviszonya: Közalkalmazotti jogviszony (Kjt.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozott idő - 5 évre szóló vezetői megbízás, 40 óra, teljes munkaidő (heti 40 óra), Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Dabas

A munka végzés pontos helye: Pest Vármegye, 2370 Dabas Kossuth László utca 1. 

 

Álláshirdető szervezet bemutatása: 

Reménysugár Fogyatékosok Napközi Otthona dabasi intézménye 2001-ben azzal a céllal jött létre, hogy a környékbeli (az Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társuláshoz területileg tartozó) fogyatékkal élő személyek, illetve hozzátartozóik életét könnyebbé, hétköznapjait színesebbé tegye, segítve a gondozottak családban maradását. Az intézmény feladatai között szerepel a fogyatékos személyek fejlesztése és szinten tartása, valamint a gondozó családok tehermentesítése. Nappali ellátást és fejlesztő foglalkoztatást biztosít. 

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei: próbaidő, illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb):

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000.(XII.26.) kormányrendelet, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok  rendelkezései az irányadók. Honlap cím: www.remenysugardabas.hu A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szandhofer János nyújt, a 06-29-561-254 telefonszámon.

 

Pályázati  feltételek:

Jogállásból faladó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet

  • Magyar állampolgárság

  • Cselekvőképesség

  • Erkölcsi bizonyítvány

  • Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása

Elvárt végzettség/képesítés:

  • 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA),

Idősek és fogyatékos felnőttek gondozása, felsőfokú iskolai végzettség

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 5

 

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • Legalább öt év, felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, szociális ellátás, egészségügyi ellátás, illetve közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.

  • A személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében az intézményvezetői munkakör betöltéséhez meghatározott felsőfokú végzettség és szakképesítés

  • Vezetőképzési kötelezettség teljesítése a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet szerint, illetve annak vállalása magasabb vezetői megbízás esetén.

  • Az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat benyújtása magasabb vezetői megbízás esetén.

  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a Pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.

 

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

  • Fogyatékkal élő személyek gondozásában szerzett intézményvezetői tapasztalat.

  • Helyismeret előnyt jelent (Dabas és környéke)

 

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák: 

  • Felelősség-vállalás (alap)

  • Érzelmi intelligencia (alap)

  • együttműködés (alap)

  • Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)

  • Elkötelezettség, megbízhatóság (Etikus magatartás) (egyéb)

 

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése

  • A Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló

  • nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati

eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.

  • részletes szakmai önéletrajz

  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

  • vezetői program

  • szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása

  • Nyilatkozat büntetlen előéletről

  • nyilvános testületi üléshez hozzájárul

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 15.

 

A pályázatok benyújtásának módja: 

  • Postai úton, a pályázatnak az ORSZÁG KÖZEPE TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS   címére történő megküldésével (2370 Dabas, Szt. István tér 1/b.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HIV/      /2025 valamint a munkakör megnevezését: INTÉZMÉNYVEZETŐ 

  • Személyesen: Kőszegi Zoltán polgármester Pest Vármegye, 2370 Dabas, Szent István tér 1/b. 

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A beérkező pályázatokat a Kjt. 20/A. § (6) bekezdése és a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet 1/A. § (9)-(10) bekezdése alapján létrehozott előkészítő bizottság véleményezi, a pályázatokról az Ország Közepe Többcélú Kistérségi Társulás Társulási Tanácsa dönt.

  • A Társulási Tanács fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

 

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025. május 01.

Publikálás tervezett időpontja: 2025. február 15.

Csatolmány(ok):