Inárcsi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Inárcsi Polgármesteri Hivatal
jegyző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2365 Inárcs, Rákóczi út 4.
Ellátandó feladatok:
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében foglaltak, valamint egyéb
jogszabályok által a jegyzői hatáskörbe utalt feladatok ellátása. Az Inárcsi Polgármesteri Hivatal vezetése, a munkáltatói jogok
gyakorlása a Hivatal köztisztviselői és munkavállalói tekintetében.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében, valamint egyéb jogszabályok
által a jegyzői hatáskörbe utalt feladatok ellátása. Az Inárcsi Polgármesteri Hivatal vezetése, a munkáltatói jogok gyakorlása a
Hivatal köztisztviselői és munkavállalói tekintetében.
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 17
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény
rendelkezései , valamint a(z) A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011.
évi CXCIX. törvény rendelkezései (a továbbiakban: Kttv.), valamint a(z) Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi
CLXXXIX. törvény rendelkezései, Inárcs Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének helyi rendeletei, illetve a helyi
közszolgálati szabályzatban foglaltak az irányadók. az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola,
• igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési
szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő
vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség
• jogi vagy közigazgatási szakvizsga vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által teljeskörűen közigazgatási
jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés
• legalább két éves közigazgatási gyakorlat
• fenti három pontban foglaltak alól az önkormányzat képviselő-testülete a Kttv-ben foglaltak alapján és szerint
felmentést adhat
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
• az Igazságügyi Minisztérium által eltiltott személyekre vonatkozó adatbázisában nem szereplésről nyilatkozat
• nyilatkozat arról, hogy:
• hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
• hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
• a Kttv. 84-85. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor fennáll-e.
• 90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítvány, igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá nem áll a 2011. évi CXCIX.
törvény 39. § (1) bekezdése szerinti büntetőeljárás hatálya alatt
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• jegyzői, aljegyzői tapasztalat
• több éves szakmai, vezetői tapasztalat referenciákkal igazoltan
• önkormányzati ASP szakrendszerek használatában szerzett gyakorlati tapasztalat
• B kategóriás jogosítvány
• helyismeret
• kiváló együttműködési képesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (4) bekezdése szerinti fényképes szakmai
önéletrajz 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében foglalt adattartalommal
• iskolai végzettségeket, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
• szakmai gyakorlatot, vezetői tapasztalatot igazoló iratok másolata (amennyiben van ilyen)
• 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy e dokumentum igénylésének igazolása
• motivációs levél, a munkakör ellátására vonatkozó elképzelések
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy:
• hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
• hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
• a Kttv. 84-85. §-ában meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor fennáll-e.
• az Igazságügyi Minisztérium által eltiltott személyekre vonatkozó adatbázisában nem szereplésről nyilatkozat
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. november 7.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Gál Imre polgármester nyújt, a 06 29 370-021 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Inárcsi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2365 Inárcs, Rákóczi út 4. ).
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 5609/2022. , valamint a munkakör
megnevezését: jegyző.
vagy
• Elektronikus úton dr. Gál Imre polgármester részére a polgarmester@inarcs.hu E-mail címen keresztül
vagy
• Személyesen: dr. Gál Imre polgármester, Pest megye, 2365 Inárcs, Rákóczi út 4. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. november 14.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• Inárcs Nagyközség Önkormányzatának honlapja - 2022. október 5.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2022. október 5.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a Miniszterelnöki
Kormányiroda részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.