Hírek

Elérhetőségek

Pályázati kiírás a Zrumeczky Dezső Művelődési Ház és Könyvtár intézményvezető munkakörének ellátására

Inárcs Nagyközség Önkormányzata

a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet

a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról

alapján pályázatot hirdet

a Zrumeczky Dezső Művelődési Ház és Könyvtár

 

intézményvezető
munkakör ellátására

 

A munkaviszony időtartama:

határozatlan idejű munkaviszony

 

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

 

A vezetői megbízás időtartama:

a vezetői megbízás határozott időre, 5 évig szól.

 

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2365 Inárcs, Bajcsy-Zsilinszky út 94.

 

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
 

  • az intézmény alapító okiratában foglalt tevékenységek magas szakmai színvonalon történő ellátásának biztosítása, a jogszabályokban meghatározottak szerinti szakszerű működés, magas színvonalú szakmai munka biztosítása, szervezése, ellenőrzése,

  • az intézmény felelős vezetése, irányítása,

  • a munkáltatói jogok gyakorlása az irányítása alá tartozó munkavállalók felett,

  • az intézmény külső szervek előtt történő képviselete,

  • tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai működését,

  • az intézmény működését érintő jogszabályokban és a fenntartói döntésekben a vezető részére előírt feladatok ellátása,

  • intézmény SZMSZ-ének és az intézmény más kötelezően előírt szabályzatainak, rendelkezéseinek elkészítése, aktualizálása,

  • a társintézményekkel, helyi területi- és országos szakmai szervezetekkel való kapcsolattartás,

  • az intézmény munkáját segítő testületek, szervezetek, közösségek tevékenységének támogatása, az intézmény tevékenységének, munkájának folyamatos értékelése,

  • a települési rendezvények megszervezése, irányítása, lebonyolítása,

  • döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatos minden olyan ügyben, amelyet jogszabály, szabályzat nem utal más hatáskörébe,

  • a jogszabályok és a fenntartó által előírt szabályzatok, tervek, szakmai programok elkészítése, végrehajtása,

  • a költségvetési szervek vezetői számára a jogszabályokban előírt pénzügyi-gazdasági feladatok és jogkörök felelősségteljes ellátása,

  • az intézmény működését érintő pályázati lehetőségek figyelése, közreműködés a pályázatok készítésében.

  • Felelős az intézmény alapító okiratában meghatározott önkormányzati közszolgáltatások biztosításának ellátásáért.

  • Felelős az intézmény szakszerű és törvényes működéséért, takarékos és hatékony gazdálkodásáért.

  • Felel az intézmény gazdálkodásának rendjéért, megbízatása alatt az éves költségvetés időarányos betartásáért, a költségvetési bevételek teljesítéséért. Gondoskodik a törvényesség és munkafegyelem megtartásáról, eljár a hatáskörébe utalt minden egyéb ügyben.

 

Javadalmazás, juttatások:

A jogállásra, a munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint Inárcs Nagyközség Önkormányzatának mindenkori költségvetési rendeletében foglaltak az irányadóak.

 

Pályázati feltételek:

 

A 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról 3. § (1) és (2), illetve az 1. sz. melléklet alapján:

 

intézménytípus

elvárt végzettség

elvárt idegennyelv-ismeret

elvárt szakmai és vezetői gyakorlat

elvárt tudományos tevékenység

Települési könyvtár, 5500 fő lélekszámot meg nem haladó település esetében

szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség és szakirányú középfokú szakképzettség

-

végzettségének, szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább hároméves szakmai gyakorlatot szerzett

-

VAGY

Közművelődési intézmény

felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés

-

végzettségének, szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett

kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végez

  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program,

  • a munkakör ellátásához szükséges magyar nyelvtudás.

 

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

  • helyismeret

  • legalább 5 év intézményvezetői tapasztalat

  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek: levelező rendszere, internetes alkalmazások, irodai alkalmazások, egyéb, a vezetői tevékenységhez tartozó programok

  • B kategóriás jogosítvány

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

A pályázatokat A/4-es méretű, összefűzött, gépelt oldalak formátumban, 2 példányban, zárt borítékban kérjük benyújtani, az alább részletezett tartalommal:

  • fényképpel ellátott, részletes szakmai önéletrajz,

  • motivációs levél,

  • a képesítést igazoló okiratok másolata (a személyes meghallgatások során az eredeti okiratok bemutatása mellett),

  • igazolás a 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott 5, illetve 3 év feletti szakmai gyakorlatról,

  • igazolás a vezetői gyakorlatról (amennyiben van ilyen),

  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program,

  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy:

    • a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

    • a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagát megismerhetik,

    • hozzájárul-e a pályázata nyilvános ülésen történő bizottsági és képviselő-testületi tárgyalásához,

    • büntetlen előéletű és nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,

    • cselekvőképes,

    • nem áll muzeális intézményben, nyilvános könyvtárban, közlevéltárban és közművelődési intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,

    • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezik (amennyiben van ilyen)

    • rendelkezik-e B kategóriás jogosítvánnyal

 

A beosztás betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2023. május 22-től tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. május 5.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak az Inárcs Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete címére történő megküldésével (2365 Inárcs, Rákóczi út 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati azonosító számot: 1669-1/2023., valamint a beosztás megnevezését: Intézményvezető.

  • Személyesen: dr. Gál Imre, Pest megye, 2365 Inárcs, Rákóczi út. 4.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

39/2020 (X.30.) EMMI rendeletben foglaltak figyelembevételével a bizottság véleménye alapján a vezetői megbízásról Inárcs Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. május 19.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Inárcs Nagyközség honlapja (www.inarcs.hu) 2023. 04. 06.

Az Önkormányzat és a Művelődési Ház hirdetőtáblája 2023. 04. 06.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A pályázat kiírója biztosítja a pályázat iránt érdeklődők a pályázat elkészítéséhez szükséges tájékoztatást, a kulturális intézmény megismerhetőségét. Ezzel, valamint a pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Gál Imre polgármester nyújt a (29) 370-021-es telefonszámon.

 

A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát. A munkáltató 3 hónap próbaidőt köt ki.

 

A honlapon történő megjelentetés időpontja: 2023. 04. 06.

 

Csatolmány(ok):